Το συνοπτικό χρονικό του τραγέλαφου:
3 Απριλίου 2020: Διοχετεύεται στα ΜΜΕ η είδηση πως το Υπουργείο Παιδείας με απόφαση της υπουργού κυρίας Κεραμέως, θα δώσει tablet σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που έχουν ανάγκη, για όσο διάστημα πραγματοποιείται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
7 Απριλίου 2020: Με κατεπείγον έγγραφο, το υπουργείο Παιδείας, ζητά από τους διευθυντές των σχολείων μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, προκειμένου να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία, να καταγράψουν τις ανάγκες σε εξοπλισμό των μαθητών και των εκπαιδευτικών της κάθε σχολικής μονάδας.
Το έγγραφο είναι τόσο προσεγμένο(…) που δεν ορίζει κανένα απολύτως κριτήριο, καθώς οι συντάκτες του δεν είχαν σκεφτεί(!!) πώς στο ερώτημα: ποιος δεν έχει φορητό υπολογιστή, η απάντηση όλων θα ήταν πως δεν έχουν. Μπροστά στον κίνδυνο οι διευθυντές των σχολείων να βρεθούν υπόλογοι και εκτεθειμένοι, έπραξαν απόλυτα σωστά, δηλώνοντας το σύνολο των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου, καθώς δεν μπορούσαν να γνωρίζουν τι υλικό υπάρχει στο σπίτι του καθενός…
8 Απριλίου 2020: Η υπουργός Παιδείας δηλώνει στη Βουλή πως εξοπλισμός μέσα από πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά και δωρεές ιδιωτών είναι στον δρόμο για τα σχολεία!
9 Απριλίου 2020: Με έγγραφο που υπογράφει η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, διευκρινίζεται, ότι ο εξοπλισμός δεν αφορά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς αλλά μόνο τις σχολικές μονάδες!!
Το έγγραφο αφήνει πάλι γκρίζες ζώνες για το πόσοι φορητοί υπολογιστές θα πρέπει να δηλωθούν, για παράδειγμα τόσοι όσοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου; Τόσοι όσοι τα τμήματα του σχολείου;
9 Απριλίου 2020: Ένα δίωρο περίπου μετά το προηγούμενο έγγραφο, φτάνει στα σχολεία νέα διευκρινιστική της προηγούμενης διευκρινιστικής, από τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης, οι οποίοι ενημερώθηκαν σε τηλεδιάσκεψη πως η αναλογία είναι ένας φορητός υπολογιστής για κάθε νηπιαγωγείο και ένας για κάθε 50 μαθητές και μέχρι συνολικά τέσσερις για κάθε δημοτικό σχολείο. Όποιο σχολείο έχει, δεν παίρνει τίποτα! Άνθρακες ο θησαυρός!!
Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καταλαβαίνουμε πολύ καλά ποιο είναι το χρέος μας απέναντι στη νέα γενιά και την κοινωνία και προσπαθούμε να το επιτελέσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με όλες μας τις δυνάμεις.
Ιωάννης Λ. Γαμβρίλης
Αιρετός Π.Ε. Βοιωτίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου